От х:

Днес в x:

10 °C

Моторист се заби в Ситроен до ПМГ, спрял да пропусне пешеходка

    Моторист се заби в лек автомобил Ситроен до Природо-математическата гимназия "Акад. Боян Петканчин" в Хасково. Инцидентът стана около 10 часа днес.

    Двете превозни средства се движели по булевард "Стефан Стамболов" в посока към автогарата. Колата била шофирана от димитровградчанката Антоанета Савова. Тя обясни, че карала бавно, но изведнъж натиснала спирачки преди пешеходната пътека, за да пропусне внезапно изскочила на пътното платно пешеходка. В този момент в задницата на автомобила се забил мотоциклетиста, при което водачката се стреснала.

    След удара младото момче с мотора се изправило и седнало на тротоара. Той е откаран с линейка в хасковската болница. По първоначални данни той е контактен.

    Според запознати младежът е ученик.

    На мястото на инцидента имаше полицаи за изясняване причината за катастрофата.

    По-късно от болницата съобщиха, че 17-годишният водач на мотоциклета е минал скенер и консултация с неврохируг, при което е установено, че има натъртвания. Младежът отказал да остане в болницата и е освободен за домашно лечение.

    Анета Кутелова

    Източник: Haskovo.NET

    Facebook коментари

    Коментари в сайта (56)

    • 1
      Ян
      Янко66
      14 -63
      11:50, 18 сеп 2019
      Коментарът е скрит заради голям брой отрицателни гласове. За да видите коментара натиснете тук
      • 00
        001
        50 -14
        12:13, 18 сеп 2019
        А мотористите се мислят за безсмъртни!!!Ето поредното неспазване на дистанция!!!!!
      • Ху
        Хулиган
        20 -7
        13:22, 18 сеп 2019
        Намерил каквото търсил!
      • Ян
        Янко999
        17 -3
        15:29, 18 сеп 2019
        Тя шифиорката че нея бива е ясно ама тоз маторист с тъз мощна априля, нещо само на 17 годиниги е този от къде има кинига затоз матор сигорно от кинижарницата сия е купил. (за троловете специялно писал съм неграмотно умишлене, моля без даване на акъл за правопис)
    • 2
      Им
      Име
      15 -49
      12:39, 18 сеп 2019
      Коментарът е скрит заради голям брой отрицателни гласове. За да видите коментара натиснете тук
      • Р.
        Р.О.
        36 -4
        12:48, 18 сеп 2019
        Ти законите по пътищата ако решиш ли ги спазваш?
      • Пд
        ПДП
        38 -1
        13:07, 18 сеп 2019
        Прочети "Правилник за движение по пътищата",може да ти се наложи да караш курсовете за шофьор.Там има неща като "спазване на дистанция","осигуряване на предимство на пешеходец ако е стъпил на пешеходна пътека" и т. н.
      • Се
        Сег
        3 0
        19:42, 18 сеп 2019
        Ми да спазва дистанция бре "умник" 😀 😀 😀
    • 3
      Ян
      Янко66
      10 -48
      13:00, 18 сеп 2019
      Коментарът е скрит заради голям брой отрицателни гласове. За да видите коментара натиснете тук
      • До
        до Янкобб
        34 -5
        13:28, 18 сеп 2019
        то и мотористите е добре да разберат, че не са единстъвени на пътя и да спазват правилата за движение...
      • Съ
        СЪР ПИЧУК
        10 -2
        17:38, 18 сеп 2019
        Чел съм правилника за движение и съм сигурен че в него никъде не пише ,че пешеходеца трябва да мине по пешеходната пътека когато Янко каже.Пешеходеца трябва да се огледа за приближаващ автомобил ,но според твоята логика той трябва едва ли не за части от секундата да прецени а може би и да изчисли следващото ППС ще може ли да спре без да удари първото.Амиии сложничко ми се вижда.Нека да се придържаме към правилника-спазване на ограничението на скоростта в града и спазване на дистанция.
    • 4
      Ян
      Янко66
      5 -28
      13:28, 18 сеп 2019
      Коментарът е скрит заради голям брой отрицателни гласове. За да видите коментара натиснете тук
      • Jo
        John
        26 -5
        14:01, 18 сеп 2019
        дебили нещастни, има нещо наречено пътна обстановка, тоест като има пешеходна пътека се пуска ШИБАНИЯ ***** НА ГАЗТА още 200 метра преди това, тогава НЯМА да ви се налага да натискате СПИРАЧКА, тъпи, прости и кривоглави хасковски кауни!
      • 00
        001
        21 0
        16:28, 18 сеп 2019
        Янчо значи твърдиш че ако идва засилен мотор или кола не спираш на пешеходна пътека за да не се забие в теб!!!!Ти малоумен ли си???? Спираш във всички случаи а в такава ситуация слизаш и набиваш канчето на виновния!!!!! Малоумници нямало да спира защото гледал назад и пазел този зад него по тъпо селско малоумно и аматьорско изказване не бя чел!!!!!
    • 5
      Са
      СА
      31 -1
      13:59, 18 сеп 2019
      Вие нормлни ли сте/ как да не даде предимство на пешеходеца? Като те изкачат, без да се огледат. Стъпват и тръгват! Ами да беше убила пешеходеца, пък моторът, който не пази дистанция да си мине? Ние ли сме виновни , че зад нас не се пази дистанция и че пешеходците директно присичат на пътеките, без да се огледат? Миналия ден една ку..ва видя, че съм на 30 см от пътеката, но реши да мине и нямаше начин - спрях в последния момент! Ми съобразявайте се бе пешеходци! И вие шофьори 0-дистанция
    • 6
      Ян
      Янка
      37 -8
      14:04, 18 сеп 2019
      Този 17 годишен младеж, какво прави в учебно време по улиците, как кара мотор без книжка и не спазва дистанция ( най-малкото минава покрай учиище) ???
      • He
        Hey
        8 -6
        17:27, 18 сеп 2019
        Може да е бил на голямо междучасие и да е отивал да яде? Никъде не пише че кара без книжка? Може да не е от това училище?
      • Ре
        Рейхан
        4 -10
        19:21, 18 сеп 2019
        Ти миндил такъв откъде знаеш че няма книжка Виж коментара
      • Ре
        Рейхан
        2 -10
        19:52, 18 сеп 2019
        ЯНЧЕ, ЕЛА СЛЪНЦЕ ДА ТИ ОБЯСНЯ КЪДЕ КАКВО Е ПРАВИЛ,... Виж коментара
      • Ян
        Янко999
        12 -1
        20:42, 18 сеп 2019
        Рейхан като чета коментарите ви е ясно, че мотористът е ваш близък роднина или приятел но това не е толкова важно.По важното е че някой е дал на едно 17 годишно дете да управлява, ПЪТНО ПРЕВОЗНО СРЕДСТВО С ТАКАВА МОЩНОСТ А ТОЗИ ВИНОВЕН НА ПЪРВО МЯСТО Е ДЪРЖАВАТА, А СЛЕД ТОВА Е ТОЗИ КОИТО МУ ГО Е ПРЕДОСТАВИЛ. Аз също имам син на годините на това момче, а и също така знам как мисли едно дете на 17 години и колко е самонадеяно, аз никога не бих дал такава машина на едно дете,а не защото не мога да си я позволя, а защото не е правилно, но това е мое мнение и не ангажирам никого с това си мнение.
    • 7
      Ян
      Янко66
      4 -26
      14:06, 18 сеп 2019
      Коментарът е скрит заради голям брой отрицателни гласове. За да видите коментара натиснете тук
      • 1
        1
        20 -3
        14:11, 18 сеп 2019
        Защо синът ви управлява мотор без книжка?
      • Ми
        Миро
        28 -2
        15:07, 18 сеп 2019
        Аве човек, помислими малко с тая глава преди да пишеш. Гледам изписал си един тон пълни глупости. "Жената трябвало да погледне в огледалото за задно виждане и тогава да прецени дали да спре на пешеходната пътека"....пълен смях. Ама не е за смях....само заради тая тъпотия трябва да ти вземат книжката на момента, ако я имаш...
    • 8
      Ян
      янко66
      3 -24
      15:02, 18 сеп 2019
      Коментарът е скрит заради голям брой отрицателни гласове. За да видите коментара натиснете тук
      • Шо
        Шофьор
        25 -5
        15:24, 18 сеп 2019
        Абе Янко ли си, какъв си. И също тоя 17-годишен палячо син ли ти е какъв ти е не знам, но ще ти кажа следното:
        Жената каквото и да е направила си е в правото! Тя е регистриран шофьор, участващ законно в движението.
        Това 17-годишно лапе няма нито право, нито умения да кара мотор като този от снимките...
        Очевидно му липсват и познания на правилата за движение...
        Така че стига бълва коментари с глупости, че само се излагаш!
      • 00
        001
        5 -3
        16:33, 18 сеп 2019
        Коментарът е заменен с този текст от редакторите заради обидно,расистко или нецензурно съдържание!
    • 9
      Ма
      мастикажията
      12 -1
      15:06, 18 сеп 2019
      Коментарът е заменен с този текст от редакторите заради обидно,расистко или нецензурно съдържание!
      • Sh
        Shofer
        3 -10
        16:21, 18 сеп 2019
        В такива стойки и чупки мога да те препарирам идея... Виж коментара
      • Ре
        Рейхан
        2 -10
        19:40, 18 сеп 2019
        Здрасти Мастикаджия глупав, само да разбера кой си... Виж коментара
    • 10
      Ян
      янко66
      2 -18
      16:07, 18 сеп 2019
      Коментарът е скрит заради голям брой отрицателни гласове. За да видите коментара натиснете тук
      • Шо
        Шофьор
        14 -1
        16:18, 18 сеп 2019
        Стига с тия очила бе човек! Не само, че не е забранено, но е дори и ПРЕПОРЪЧИТЕЛНО да се шофира с такива, за по-добра видимост при силна осветеност от слънцето.
        Или никога не си карала кола, или просто се мъчиш да донесеш от 10 кладенеца вода, за да защитиш хлапето, което е изцяло в НАРУШЕНИЕ...
      • 00
        001
        7 -1
        16:36, 18 сеп 2019
        Коментарът е заменен с този текст от редакторите заради обидно,расистко или нецензурно съдържание!
    • 11
      Ян
      янко66
      4 -14
      16:18, 18 сеп 2019
      Коментарът е скрит заради голям брой отрицателни гласове. За да видите коментара натиснете тук
      • 00
        001
        8 -2
        16:37, 18 сеп 2019
        Марш ама с такси (че не бива да караш)в БОЛЯРОВО!!!!
    • 12
      Ян
      янко66
      2 -14
      16:27, 18 сеп 2019
      Коментарът е скрит заради голям брой отрицателни гласове. За да видите коментара натиснете тук
    • 13
      Ян
      янко66
      3 -9
      16:37, 18 сеп 2019
      младото момче вярно е в нарушение по закон ама съ... Виж коментара
    • 14
      Ми
      Миро
      18 -1
      16:57, 18 сеп 2019
      ДО Янко66
      Човек, наистина се надявам, че не си толкова прост, колкото излиза по коментарите ти. Въпросната жена, ако ще и с маска за заваряне да кара, никой не я задължава/най-вече защото е опасно и предпоставка за по-голям инцидент/ да си гледа в задното огледало при внезапно спиране на пешеходна пътека. Всъщност може да спре внезапно, където и да се намира при неочаквано препядствие на пътя. Задължение на каращия отзад е да осигури достатъчно дистанция, за да може да спре безопасно, без да влезне в багажника на колата отпред. От там нататък ти си прави изводите с колко км/ч е карало лапето и на каква дистанция е бил от предния автомобил....
    • 15
      Ян
      янко66
      2 -11
      17:06, 18 сеп 2019
      Коментарът е скрит заради голям брой отрицателни гласове. За да видите коментара натиснете тук
      • 00
        001
        9 -1
        17:50, 18 сеп 2019
        Янчо стана за смях на всички млъкни вече!!!!!
    • 16
      Ян
      янко66
      1 -11
      17:24, 18 сеп 2019
      Коментарът е скрит заради голям брой отрицателни гласове. За да видите коментара натиснете тук
      • 00
        001
        8 -1
        17:56, 18 сеп 2019
        Ако всички бяха като теб моргата щеше да е пъкна!!!!Не ставаш за шофьор не знаеш елементарни правила и си измисляш такива!!!!Бог да пази България от такива като теб!!!!
        А що се отнася до обидите по твой адрес прекалих с епитетите но си ги заслужаваш понеже не спря да дрънкаш глупости въпреки че много хора се опитаха да ти обяснят че не си прав и те подканиха да млъкнеш и да не се излагаш ти не спря да ръсиш бисери!!!!
    • 17
      Ян
      янко66
      1 -8
      18:03, 18 сеп 2019
      001 не е хубаво да обиждаш човек който не познаваш... Виж коментара
      • 00
        001
        6 0
        19:00, 18 сеп 2019
        Прав си както казх прекалих с епитетите.Извинявам се за което но и ти не си прав да обвиняваш колежката така ли е??!!
    • 18
      Ян
      Янко66
      3 -4
      19:10, 18 сеп 2019
      Прав си но въпреки че от законова гледна точка тя е права да скочи на педала при описаната ситуация имам моето лично мнение че ако беше шофьор някой по "окумуш"нямаше да има какво да коментираме мнението може би е само мое но си е мое повече няма да коментирам темата
    • 19
      Ян
      Янко66
      2 -4
      19:31, 18 сеп 2019
      И за последно питай колежката си след като твърди че е карала бавно имала ли е възможност да натисне педала по плавно или да завие на ляво или на дясно волана за да избегне пешеходеца или да заобиколи човека от зад или отпред или задължително натискаш педала и стискаш волана възможност за друга реакция имало ли е или скачай на педала и констатацията по закон права е тя задния е виновен .А възможност за друга реакция на да момчето по закон е виновно
      • 00
        001
        7 0
        19:49, 18 сеп 2019
        Аз лично бих погледнал дали да спра или да го заобиколя но имам 1 500 000 километра зад гърба си!!!Ако преценя че някой шумахер е зад мен ще се опитам да запазя своята неговата кола и пешеходеца въпреки че не съм длъжен!!!!То и на магистрала при вида на катастрофа първо натискаш аварийните после спираш ама повечетно скачат на спирачките и става верижна катастрофа!!!!Прав си за неписаните закони но писания е по-важен!!!!Нека спазват дистанция и карат нормално също наяма да има ПТП-та!!!!
    • 20
      Ян
      Янко66
      3 -4
      20:06, 18 сеп 2019
      Мисля че си ме разбрал и се радвам за което.най-лесното беше да коментирам че тя е натиснали спирачките за да спаси живот че моториста не е спазил дистанция и е виновен идеята ми беше че може би е имало възможност и за друга реакция от колежката ти аз имам златен талон и книжка от 1988 година и нямам птп през живота си но съм избягвал поне 50 птп и моята реакция е била причина да хваля се но съм горд от това карам огромен джип и ако знаеш как съм се провирал и последно съгласен съм с твоето нека спазват дистанция
      • 00
        001
        6 0
        20:11, 18 сеп 2019
        Вече сме на едно мнение,приятна вечер и наздраве!!!
    • 21
      Ян
      Янко66
      4 -4
      20:26, 18 сеп 2019
      Наздраве и на теб.в спора се ражда истината знаеш че това не е моя мисъл защото съм.......... шегувам се.НАЗДРАВЕ
    • 22
      На
      НАБОРА
      8 -3
      21:04, 18 сеп 2019
      А хубавеца пробваха ли го за употреба на забранени цигари?
    • 23
      Ян
      Янко66
      2 -2
      21:57, 18 сеп 2019
      До натисналия минус в предпоследния коментар:кво не ти харесва бе уруд или маркираш винаги с дясната ти саката ръка е заради такива мърши като теб не сме сплотени българите ти си плъх който се таи и създава дрязги коментирай несъгласието си бе мършо
    • 24
      Ан
      АНОНИМЕН
      1 -2
      22:04, 18 сеп 2019
      Абе само си чешете езиците .... Момчето "има" книжка - категория А1 , да до 125 куб. см , но и до 15 к.с. А едва ли тази АПРИЛИЯ е до 15 к.с .... Но "има " книжка
    • 25
      На
      набора
      4 -3
      08:24, 19 сеп 2019
      янко66 да те видя мъж ли си или кадъна
    • 26
      Ня
      Някой
      5 -2
      08:44, 19 сеп 2019
      Моторисчето е турче и се казва Алпай Сейдали роден в 2002г. Типично лапе, а ти Рейхан не обиждай така хората защото да не ти случи повторно обрязване!
      • Ре
        Рейхан
        2 0
        20:33, 19 сеп 2019
        Някойчо явно много му за виждаш на Алпайчо и се интересуваш от него, за да му знаеш всички данни. Догодина той ще кара1100 кубика, а ти само ще се облизваш отстрани. Колкото до обрязването ела моето момченце ми го направи. Ти сигурно нямаш нужда защото няма какво да ти клъцнат., а между другото при нас жени не обрязват.
    • 27
      Бу
      Булгар-Булгар
      3 -1
      03:16, 20 сеп 2019
      Еййй всички изтрещяха в този град. Пешеходеца има предимство на пешеходната пътека, жената е постъпила правилно, като е спряла. Лапето с мотора е трябвало да спазва дистанция, но и двамата е трябвало да съобразят скороста при приближаване на пешеходна пътека.
      Янкобб, брат ти или си супер трол или крайно ограничен, надявам се на първото. Рейханчо, не се надъхвай и да ти е приятелче и да не е, в конкретния случей е виновен, по-добре си замълчи.
    Последни новини